Insändarskribenten (längst ner till vänster) med nya vännerna Kerstin och Felix närmast kameran samt ytterligare några medpassagerare som i lördags satt instängda i tre och halv timmar på röda linjen mellan stationerna Stadion och Östermalmstorg.
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!