Insändarskribenten (längst ner till vänster) med nya vännerna Kerstin och Felix närmast kameran samt ytterligare några medpassagerare som i lördags satt instängda i tre och halv timmar på röda linjen mellan stationerna Stadion och Östermalmstorg.
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!