Kronprinsesse Mette-Marit skal nevnes særskilt i forbøn i Den norske kirke søndag. Biskopene i folkekirken oppfordrer prestene til å ta inn et eget forbønnsledd for kronprinsessen og familien hennes, skriver Den norske kirke i en pressemelding. Bakgrunnen er kronprinsessens sykdom. Både kongen og kronprinsen har den siste tiden snakket...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!