Efter starka opinionssiffror i Örebro hoppas Markus Allard nu kunna ta steget in i rikspolitiken. I en längre intervju med Samnytt beskriver han varför han tror att väljarna söker sig till Örebropartiet, varför han menar att Sverige styrs av ett växande ”transferiat” och varför han vill se både en migrationsrevision och en aktiv...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!