Tidöpartierna är på väg att tappa makten, enligt SCB. Vice statsminister Ebba Busch (KD) är inte alls förvånad – och menar att det blågula laget måste få upp välfärdsfrågan på agendan. ”Man kan få en höger med hjärta.”
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!