PERSONLIG INNLEGG: Som fril-fotograf og fril-journalist var eg på plass under et arrangement i en by.Da tok eg noen bilder av en ordfører og en fin gjeng. I den forbindelse ga ordføreren meg sin mail. Senere sendte eg han bildene.Eg skrev så at bildene var mot hon og kred. Eg fikk aldri svar fra ordfører, men blir eg av noen andre gjort...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!