Kryptovaluta-ticker:
news fra Derimot.no

Dilbert-skaperen svært syk. Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett.

Knut Lindtner
Jun 3, 2026 at 04:01
5 Visninger
0 Kommentarer
Dilbert-skaperen svært syk.   Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett.

Skaperen av tegneserien Dilbert skylder på Covid-vaksinen for at han nå vil dø av kreft. De som ikke stolte på myndigheten vant! Innlegget <h4>Dilbert-skaperen svært syk. </h4> <h1>Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett. </h1> dukket først opp på Derimot.

Les hele artikkelen hos kilden.

Var dette nyttig?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!