Crypto Ticker:
news from Derimot.no

Dilbert-skaperen svært syk. Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett.

Knut Lindtner
Jun 3, 2026 at 04:01
6 Views
0 Comments
Dilbert-skaperen svært syk.   Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett.

Skaperen av tegneserien Dilbert skylder på Covid-vaksinen for at han nå vil dø av kreft. De som ikke stolte på myndigheten vant! Innlegget <h4>Dilbert-skaperen svært syk. </h4> <h1>Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett. </h1> dukket først opp på Derimot.

Read the full article at the source.

Was this helpful?
Share:

Comments (0)

Please login to post a comment

No comments yet. Be the first to comment!