Skaperen av tegneserien Dilbert skylder på Covid-vaksinen for at han nå vil dø av kreft. De som ikke stolte på myndigheten vant! Innlegget <h4>Dilbert-skaperen svært syk. </h4> <h1>Innrømmer at de uvaksinerte hadde rett. </h1> dukket først opp på Derimot.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!