Insändarskribenten (längst ner till vänster) med nya vännerna Kerstin och Felix närmast kameran samt ytterligare några medpassagerare som i lördags satt instängda i tre och halv timmar på röda linjen mellan stationerna Stadion och Östermalmstorg.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!